من و زندگیم

از دست عزیزان چه بگویم؟گله ای نیست!

گر هم گله ای هست،دگر حوصله ای نیست!

از دست خیلیا گله اما دارم یاد میگیرم که نه تنها آدم خوب توی دنیا نیست بلکه آدم هم نیست چون آدمیت مرده است...

تقصیر شما نیست تقصیر خودمه که به هر کسی به اندازه ی خودش بها نمیدم،لیاقت من فراتر از این حرفاس

روزی میرسه،نه اون روز خودش نمیرسه،من روزی رو میسازم که گذشتم جلوش زانو بزنه...

شاید خطاهایی مرتکب شدم اما مهم الانه که میدونم خطا کردم و میخوام درستشون کنم...

آهای خطاهای گذشته از زندگیم گم شید بیرون

بهای من و زندگیم گرون تر از این حرفاس

من براتون لقمه ی بزرگی ام....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1397 | 1:53 | نویسنده : PEGAH |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.